Przesyłki kurierskie

Dostarczamy nawet tego samego dnia

Kurier BPS

Wyceń przesyłkę

Chcę wysłać

Morfologia Sprzedaży

W dniu 14 listopada 2018 odbyła się kolejna edycja konferencji przeznaczonej dla osób zarządzających sprzedażą oraz Przedstawicieli Handlowych pod hasłem Morfologia Sprzedaży.

   

Jest to największa konferencja sprzedaży obywająca się w północnej Polsce. Pierwsza edycja odbyła się w 2012 roku. Od tego czasu cykliczne coroczne wydarzenie przyciąga uczestników i prelegentów konferencji. Nasza firma dbając o rozwój swojej kadry handlowej już po raz drugi jest uczestnikiem tego wydarzenia.

Program Konferencji :

- Czy Twoja firma organizuje konkurs na handlowca, czy to raczej kandydaci na handlowców organizują konkurs na najlepszego pracodawcę – Jacek Czarnkowski

- Jak kampanie na Facebooku mogą wpłynąć na wzrost ruchu i sprzedaż offline – Agnieszka Chabrzyk

- Sprzedaż dobrze zaprojektowana. Jak wykorzystać design thinking w sprzedaży i zamiast produktów sprzedawać uczucia ? – Piotr Grocholiński

- Dlaczego Ikar nie lata ? 4 mity zarządzania sprzedażą. – Tomasz Targosz

- Jak analizy i wskaźniki przyczyniają się do wzrostu wyników. Controling sprzedaży – Anna Sperska

- Jak znaleźć najlepszych handlowców ?- Marcin Grela

- Cztery filary skutecznej sprzedaży na Linkedin – Kamil Mirowski

- RODO – o czym warto pamiętać podczas sprzedaży e-commerce /D2D – Agnieszka Cwalina-Kowalewska

- Trening 2.0 Jak wyleczyć szkolenia handlowców ze schizofrenii – Paweł Fortuna

- Psychologia cen – dlaczego płacimy tyle. Ile płacimy ? – Paweł Tkaczyk

Konferencje sprzedaży to okazja do zdobycia nowej wiedzy o metodach nowoczesnej sprzedaży. Wydarzenie to ma również bardzo praktyczny charakter inspirując handlowców i managerów do aktywnego uczestnictwa, tworząc również przestrzeń do wartościowego networkingu.

Partnerzy

Wspieramy

 

Newsletter

Zapisz się do newslettera i bądź na bieżąco

Zadzwoń