Kurier BPS

Zadzwoń +48 58 341 41 41

MENU

Przesyłki kurierskie

Dostarczamy nawet tego samego dnia

Kurier BPS

Wyceń przesyłkę

Chcę wysłać

FAQ

  1. GDZIE ZNAJDUJE SIĘ SIEDZIBA BPS

Siedziba BPS znajduje się w Gdańsku 80-298, ul. Budowlanych 64

  1. JAK DZIAŁA BPS

BPS pośredniczy pomiędzy kurierem a Klientem (bezpośrednio zamawiającym usługę). Całość obsługi nadania jest wykonywana przez BPS.

  1. JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE

Aby złożyć zamówienie niezbędne jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego na stronie www.kurierbps.pl  i opłacenie transportu przelewem. Realizację zlecenia rozpoczynamy dopiero po uiszczeniu opłaty za transport. Proponujemy szybkie płatności on-line BlueMedia, Pay’u oraz Pay’pal, jeśli jednak zdecydujesz się na tradycyjny przelew, prosimy o wygenerowanie potwierdzenia zapłaty w formacie PDF i przesłanie do nas poprzez e-mail co przyspieszy realizację zgłoszenia.

  1. NIE OTRZYMAŁEM LISTU PRZEWOZOWEGO

Listy przewozowe generowane są w godzinach pracy naszego biura, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 17:00.

Listy przewozowe generowane są przez nas najszybciej jak to możliwe, zazwyczaj w ciągu kilku do kilkunastu minut (w zależności od ilości zgłoszeń). Jeśli jednak w tym czasie nie uzyskali Państwo listu przewozowego, bądź zależy Państwu na czasie, prosimy o kontakt telefoniczny z naszym B.O.K. (58) 341 41 41, bądź skorzystanie z Formularza kontaktowego.

  1. CZY MOGĘ ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE TELEFONICZNIE

Zamówienia telefoniczne jesteśmy w stanie przyjąć jedynie w przypadku nadań z Gdańska, Sopotu i Gdyni, pod warunkiem, że waga przesyłki nie przekracza 31,5 kg. W przypadku przesyłek o wadze do 50 kg możliwość podjazdu należy zweryfikować z naszym B.O.K (58) 341 41 41. Pozostałe zgłoszenia muszą do nas wpłynąć poprzez wypełnienie formularza na stronie internetowej www.kurierbps.pl

  1. JAK UIŚCIĆ OPŁATĘ ZA PRZESYŁKĘ

W przypadku jednorazowego zamówienia, zgłoszenia realizowane są na zasadzie przedpłaty za transport. Po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego automatycznie zostaje aktywowane pole z linkami do płatności z których należy skorzystać. Dodatkowo na adres e-mail wskazany w polu „Płatnik” zostaje wysłana wiadomość z linkami do płatności z których można skorzystać w późniejszym terminie. Linki dotyczą płatności BlueMedia, PayU, PayPal, oraz tradycyjnego przelewu.

Dla Klientów którzy posiadają założone konto w naszej platformie zamówień, płatności regulowane są poprzez „Zasilenie salda”. Wysokość wpłaty zależy wyłącznie od Państwa, jednak aby móc zlecić przesyłkę wpłata nie może być mniejsza niż kwota za planowany transport. Saldo może zostać zasilone dowolnie większą kwotą, w tej sytuacji środki zostają automatycznie pomniejszane przy kolejnych zamówieniach.

Oferujemy również rozliczenie fakturowe z odroczonym 14 dniowym terminem płatności. Rozliczenie faktury możliwe poprzez płatności BlueMedia, PayU, PayPal, oraz tradycyjnego przelewu.

  1. CZY LIST PRZEWOZOWY MUSI BYĆ WYDRUKOWANY PRZEZ KLIENTA

Konieczność wydruku listu przewozowego jest zależna od przewoźnika z jakiego Państwo skorzystali.

Część przewoźników generuje listy przewozowe samodzielnie w oddziale dzięki czemu kurier przyjeżdża po odbiór przesyłki z gotowym listem przewozowym (np. GLS, Geis).

W przypadku skorzystania z transportu przewoźnikiem Rohlig-Suus, Raben oraz Poczta Polska nie ma konieczności wydruku listu, jednak trzeba ten fakt do nas zgłosić w dzień roboczy poprzedzający podjazd kuriera do Nadawcy, tak aby kurier mógł się przygotować na taką ewentualność i zdążył wydrukować list przewozowy w oddziale przed wyjazdem w trasę.

W przypadku transportu przesyłki za pośrednictwem DHL, Fedex, DPD oraz UPS kurier ma możliwość wypisania listu ręcznego z Nadawcą przy odbiorze przesyłki, opcję taką należy zaznaczyć w formularzu zgłoszeniowym przy zamawianiu kuriera (jednak w przypadku DHL jest to usługa dodatkowo płatna w wysokości 2,00 zł netto, w przypadku UPS – 20,00zł netto).

  1. JAKA JEST RÓŻNICA MIĘDZY WYSYŁKĄ ZA POBRANIEM A NA KOSZT ODBIORCY

Zgłoszenia internetowe wprowadzone przez naszą platformę realizowane są na zasadzie przedpłaty za transport. Koszt transportu może zostać ustalony zarówno na Odbiorcę jak i Nadawcę oraz trzecią stronę, jednak płatność musi zostać uregulowana po zamówieniu kuriera - dopiero po otrzymaniu opłaty rozpoczynamy realizację zgłoszenia. Natomiast kwota pobrania dotyczy wartości jaką chcą Państwo uzyskać od Odbiorcy za wysyłany towar – kwota ta jest pobierana przez kuriera od Odbiorcy przy dostawie przesyłki i zwracana do Państwa w formie przelewu.

  1. CZY I KIEDY OTRZYMAM FV ZA TRANSPORT

Termin otrzymania FV zależy jest od tego w jaki sposób zostało złożone zamówienie.

W przypadku jednorazowych zgłoszeń wprowadzonych bez logowania do panelu, FV generuje się automatycznie po upływie 7 dni od uiszczenia opłaty za transport i zostaje wysłana poprzez e-mail na adres wskazany w zgłoszeniu w polu „płatnik”. Proszę pamiętać, że warunkiem wygenerowania FV jest zgłoszenie w formularzu zamówieniowym prośby wystawienia FV.

W przypadku klientów którzy posiadają w naszej platformie założone konto indywidualne, gdzie przesyłki nie są opłacane jednorazowo a poprzez zasilenia swojego konta dowolną wysokością salda, FV nie zostaje wygenerowana do konkretnego zgłoszenia a do wpłaty na saldo. FV generuje się automatycznie po upływie 7 dni od zasilenia salda i jest dostępna do pobrania w panelu klienta w zakładce „Faktury i specyfikacje” jak również zostaje wysłana poprzez e-mail na adres przypisany do konta

Dla klientów którzy posiadają podpisaną z nami umowę, FV generujemy co dwa tygodnie (w połowie i na koniec każdego miesiąca).

  1. KURIER NIE ZJAWIŁ SIĘ PO ODBIÓR / Z DOSTAWĄ PRZESYŁKI

Wszystkie zgłoszenia są na bieżąco przez nas weryfikowane i monitowane. W przypadku gdy kurier nie dojechał do Nadawcy bądź Odbiorcy interweniujemy u przewoźników w celu dopilnowania jak najszybszej realizacji zgłoszenia.
Staramy się informować (e-mail, sms) Klientów o wszelkich utrudnieniach i zmianach w realizacji zgłoszenia, jednak ze względu na brak informacji od przewoźników sami codziennie sprawdzamy statusy wszystkich przesyłek, jednak w przypadku nieterminowego odbioru bądź dostawy przesyłki, zachęcamy Państwa do korzystania z Formularza kontaktowego na naszej stronie www.kurierbps.pl aby zgłosić ten fakt naszej firmie, bądź poinformowanie nas telefonicznie (58) 341 41 41.

  1. CO SIĘ DZIEJE W PRZYPADKU ZAGINIĘCIA PRZESYŁKI

W przypadku zaginięcia przesyłki musimy zgłosić ten fakt do przewoźnika realizującego transport paczki celem wszczęcia procedury poszukiwania przesyłki na magazynach. Proszę pamiętać, że zarówno przesyłki krajowe jak i międzynarodowe często przechodzą wiele przeładunków zanim dotrą do punktu docelowego, w związku z czym w poszukiwaniu paczki na magazynach pomocna jest dla nas każda informacja (wielkość przesyłki, waga, zawartość, rodzaj i kolor opakowania, znaki szczególne typu: firmowe taśmy, dodatkowe opisy własne).
Na poszukiwanie przesyłki każdy przewoźnik ma maksymalny czas do 30dni. Po tym terminie, w przypadku nie odnalezienia, przesyłka zostaje uznana za zaginioną – w takiej sytuacji należy złożyć do nas reklamację wypełniając formularz reklamacyjny na naszej stronie www.kurierbps.pl bądź pisząc na adres e-mail reklamacje@kurierbps.pl

  1. CO ZROBIĆ W PRZYPADKU KIEDY KURIER NIE DOSTARCZYŁ PRZESYŁKI NA CZAS, BĄDŹ DOSTARCZYŁ USZKODZONĄ PRZESYŁKĘ

W przypadku dostarczeniu uszkodzonej przesyłki należy niezwłocznie spisać z kurierem protokół szkodowy, który jest podstawą do złożenia reklamacji. Jeśli jednak dopiero po rozpakowaniu przesyłki zauważą Państwo, że towar uległ uszkodzeniu, prosimy o pilny kontakt z naszą firmą w celu umówienia ponownego podjazdu kuriera do Odbiorcy celem spisania protokołu szkodowego. Następnie prosimy o złożenie reklamacji poprzez formularz reklamacyjny na stronie www.kurierbps.pl bądź e-mail: reklamacje@kurierbps.pl

W przypadku nieterminowego dostarczenia przesyłki, prosimy o złożenie reklamacji poprzez formularz reklamacyjny na stronie www.kurierbps.pl bądź skontaktowanie się z nami na adres e-mail: reklamacje@kurierbps.pl

  1. CO JEŚLI WAGA LUB WYMIAR PACZKI ULEGNIE ZMIANIE

Waga i wymiar przesyłki mają ogromny wpływ na wycenę transportu. Przed wypełnieniem formularza zgłoszeniowego i zdecydowaniem się na zamówienie kuriera przesyłka powinna zostać dokładnie zwarzona i zmierzona ponieważ to właśnie te parametry są podstawą wyceny Państwa przesyłki. Jeśli którykolwiek z parametrów przesyłki jest niezgodny ze złożonym zamówieniem, kurier ma prawo odmówić podjęcia przesyłki. Jeśli jednak kurier nie będzie w stanie dokładnie zweryfikować parametrów, każda przesyłka przechodzi w kolejnym etapie transportu szczegółową weryfikację na sortowni. Rozbieżność w parametrach może spowodować zwiększenie wyceny przesyłki. Przy znacznym ponadgabarycie dalszy transport przesyłki może zostać wstrzymany przez przewoźnika.

  1. CZY WYCENA NA STRONIE JEST KOŃCOWA

Wycena przesyłki dokonywana jest na podstawie wymiarów i wagi oraz usług dodatkowych z jakich chcieliby Państwo skorzystać. Jeśli wskazane parametry są zgodnie z rzeczywistymi i nie skorzystają Państwo z żadnej usługi dodatkowej, która nie została wykupiona, koszt transportu wskazany w wycenie jest wiążący i nie ulegnie zmianie. W wyjątkowych sytuacjach, w przypadku przesyłek międzynarodowych drogowych oraz lotniczych, może zostać doliczona dodatkowa opłata związana z nadaniem, bądź dostawą przesyłki na tzw. teren odległy.

  1. CZY ODBIÓR/ DOSTAWA W SOBOTĘ, ORAZ DOSTAWA DO GODZINY 9:00 I 12:00 DOTYCZY CAŁEJ POLSKI

Nadania i doręczenia „terminowe” realizowane są wyłącznie na wybrane kody pocztowe. Dostępność usług należy zweryfikować z naszym biurem przed złożeniem zamówienia. Zachęcamy do kontaktu telefonicznego pod nr (58) 341 41 41. Weryfikacja dostępności usług terminowych możliwa jest również poprzez wyceniarkę na naszej stronie internetowej - do weryfikacji niezbędne jest wskazanie kodów pocztowych miejsca nadania oraz dostawy towaru, jak również parametrów przesyłki.

  1. CZY WYMOGIEM SKORZYSTANIA Z USŁUG BPS JEST PODPISANIE UMOWY

Do realizacji zgłoszeń nie wymagamy podpisania umowy ani zadeklarowania minimalnej ilości miesięcznych nadań. Zgłoszenia przyjmujemy zarówno od firm i instytucji jak i osób prywatnych.

  1. DLACZEGO WYCENA BPS RÓŻNI SIĘ OD WYCENY BEZPOŚREDNIO U PRZEWOŹNIKA

Dzięki dużej ilości regularnie wysyłanych paczek jak i partnerskiej współpracy z przewoźnikami możliwe było wynegocjowanie bardzo dobrych cen bezpośrednio u firm kurierskich, co przekłada się na niższe ceny dla naszych Klientów, zarówno indywidualnych, jak i instytucjonalnych. Dzięki czemu korzystając z BPS jesteśmy w stanie zapewnić Państwu nasz wysoki standard obsługi z wybraną usługą przewoźnika za znacznie niższy koszt.

  1. CZY MOŻNA SPRAWDZIĆ ZAWARTOŚĆ PRZESYŁKI I STAN TOWARU PRZED POKWITOWANIEM ODBIORU

Niestety nie ma możliwości weryfikacji przesyłki przed pokwitowaniem odbioru. Jeśli jednak stan zewnętrznego opakowania przesyłki budzi Państwa wątpliwości, proszę o pokwitowanie odbioru z zastrzeżeniem. Jeśli jednak dopiero po rozpakowaniu przesyłki zauważą Państwo, że towar uległ uszkodzeniu, prosimy o pilny kontakt z naszą firmą – wezwiemy do Państwa kuriera na ponowny podjazd w celu spisania protokołu szkodowego przesyłki, co jest podstawą przy późniejszym procesie reklamacyjnym.

Partnerzy

Wspieramy

 

Newsletter

Zapisz się do newslettera i bądź na bieżąco

Zadzwoń